11 Έξυπνες Επιχειρηματικές Κινήσεις που πρέπει να κάνετε αυτό το έτος

Οι άνθρωποι παίρνουν αποφάσεις καθημερινά. Και οι αποφάσεις είτε σας κάνουν ένα καλύτερο άτομο είτε σας δυσκολεύουν να πλησιάσετε τους στόχους σας. Η λήψη αποφάσεων είναι μια δεξιότητα που πρέπει να κατανοηθεί και να υλοποιηθεί σωστά από κάθε επιχείρηση. Δεν θέλετε να αφιερώσετε το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου και των πόρων σας σε ιδέες και αποφάσεις που θα μπορούσαν να σαμποτάρουν τις προσπάθειές σας.

Δυστυχώς, κάθε απόφαση δεν λειτουργεί υπέρ των περισσότερων ηγετών στις επιχειρήσεις. Ποτέ δεν γνωρίζετε τι θα μπορεί να συμβεί όταν αλλάξετε την κατεύθυνση της επιχείρησης σας. Αλλά μπορείτε πάντα να διαχειριστείτε τους κινδύνους. Στην πραγματικότητα, όμως, οι διαφορετικές αποφάσεις απαιτούν διαφορετικά νοήματα και διαφορετικές δεξιότητες. Αυτές οι μεγάλες αποφάσεις που αλλάζουν τις επιχειρήσεις μπορούν να έχουν πολύ μεγάλη επίδραση στη συνολική σας ανάπτυξη. 

Μαθαίνετε πολύ περισσότερα για το μάρκετινγκ φέτος; Μαθαίνετε περισσότερους ανθρώπους; Επεκτείνετε και άλλες αγορές; Παρέχετε πολύ περισσότερες υπηρεσίες ή προϊόντα; 

Ορισμένοι ηγέτες επιχειρήσεων έχουν το θάρρος να κάνουν φαινομενικά λανθασμένες αποφάσεις και αποδεικνύονται ως έξυπνες επιχειρηματικές αποφάσεις. Άλλοι λαμβάνουν κοινώς αποδεκτές αποφάσεις, που κάνουν τα πράγματα χειρότερα από ό, τι πριν.

Η απόφαση της Samsung να ξεκινήσει ένα πρόγραμμα διακοπών που στέλνει κορυφαία ταλέντα σε όλο τον κόσμο εξακολουθεί να αποτελεί το μυστικό πίσω από την επιτυχία της Samsung ως παγκόσμιας μάρκας. Η απόφαση του διοικητικού συμβουλίου να επαναφέρει τον Steve Jobs στην Apple, αφού τον είχε διώξει μια δεκαετία νωρίτερα, οδήγησε σε μερικές από τις πιο εκπληκτικές καινοτομίες προϊόντων στον κόσμο. Η απόφαση του Henry Ford να διπλασιάσει τους μισθούς των εργαζομένων του, του επέτρεψε να προσελκύσει το ταλέντο που χρειαζόταν και επέτρεψε στους υπαλλήλους του να παραδώσουν και να προσφέρουν το καλύτερο δυνατό στα προϊόντα τους.

Αυτές είναι μερικές επιχειρηματικές κινήσεις που μπορείτε να λάβετε υπόψη για την επιχείρησή σας.

  1. Προετοιμαστείτε κατάλληλα και υλοποιήστε τις ενέργειες που σκοπεύετε να κάνετε, σχετικά με τη νέα ή την υφιστάμενη επιχείρησης σας.
  2. Αν έχετε ξεκινήσει να δημιουργείτε ένα νέο προϊόν, πρέπει να δράσετε γρήγορα. Κατασκευάστε και ξεκινήστε γρήγορα. Λάβετε σχόλια, επαναλάβετε γρήγορα. Εάν δεν μπορείτε να κάνετε όλα αυτά τα πράγματα γρήγορα, τότε θα καταλήξετε να αποτυγχάνετε γρήγορα, ή ακόμα χειρότερα, να αποτυγχάνετε αργά.
  3. Λάβετε αποφάσεις που φέρνουν τα έσοδα . Εάν είστε στη θέση του προϊστάμενου, πρέπει να είστε κύριος της γραμμής εσόδων. Μπορείτε να μειώσετε το κόστος, να εργαστείτε αποτελεσματικά και να είστε γεμάτοι με μεγάλες ιδέες, αλλά πάντα θα αποτύχετε εάν δεν λαμβάνετε χρήματα.
  4. Ξεκινήστε από τη τιμή πώλησης αντί για το προϊόν.  Στην πώληση, οι προοπτικές θα λένε πάντα ΟΧΙ. Ο λόγος για τον οποίο οι προοπτικές λένε όχι: δεν έχουν κανένα λόγο να πουν ναι. Βάλτε αξία στην προσέγγισή σας. Δώστε στους πελάτες σας, ένα λόγο να πουν ναι.
  5. Μάθετε δημόσια ομιλία. Το να μπορείτε να πουλήσετε την ιδέα σας και τον εαυτό σας σε λίγες προτάσεις είναι τεράστια.
  6.  Μίσθωση ανθρώπων που είναι πιο έξυπνοι από εσάς. Η εύρεση των σωστών ατόμων είναι καθοριστική. Δεν είναι ντροπή να προσλαμβάνετε άτομα πιο έξυπνα από εσάς. Τέτοια άτομα κάνουν την επιχείρησή σας καλύτερη. Και εσείς μπορείτε να επικεντρωθείτε σε αυτό που κάνετε καλύτερα.
  7. Φροντίστε τους πελάτες σας καλύτερα από πέρυσιΤο καλό δεν είναι αρκετό. Παρατηρήστε τους πελάτες σας, όχι τους συναδέλφους ή τους ανταγωνιστές. Είναι δουλειά σας κάθε μέρα, να βελτιώνεστε καθημερινά στην εξυπηρέτηση των πελατών σας.
  8. Ξεκινήστε να διατηρείτε ισορροπία. Ακριβώς επειδή μπορείτε να εργαστείτε στην επιχείρησή σας 24 ώρες την ημέρα δεν σημαίνει ότι πρέπει. Εάν δεν μπορείτε να εκτελέσετε τα καθήκοντα σας αποτελεσματικά, τότε δεν θα έχετε αποδοτικά αποτελέσματα. Οι πελάτες δεν ενδιαφέρονται για το πόσο καιρό ξοδεύετε στην εργασία σας. Απλώς θέλουν να δουν ένα λειτουργικό προϊόν.
  9. Αλλαγή του τρόπου λειτουργίας των επιχειρήσεων ή του τρόπου με τον οποίο οι πελάτες σας συνεργάζονται μαζί εσάς, αυξάνουν δραματικά τη δική σας απόδοση. Αλλάξτε τη συνολική εμπειρία του πελάτη: Κάντε την απλούστερη, ταχύτερη ή πιο επωφελής για να αγοράσουν από εσάς.
  10. Οι άνθρωποι θα αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο εκτελούν τις καθημερινές τους εργασίες, εάν είναι σαφής ο τρόπος με τον οποίο βελτιώνουν τη ζωή τους. Αν θέλετε να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες και να πουλήσετε περισσότερα φέτος,  αλλάξτε τη προοπτική της επιχείρησής σας και την αξία που προσφέρετε. Αυτό που πουλάτε πρέπει να είναι προφανές. Η αξία που προσφέρετε πρέπει να είναι απλή και αρκετά εύκολη για να κατανοηθεί από τους υποψήφιους πελάτες, που επισκέπτονται τον ιστότοπό σας.
  11. Να είστε ηγέτης σκέψης.  Το αυτόνομο προϊόν ή υπηρεσία σας θα πρέπει να αποκτήσει αναγνωρισιμότητα, για να αρχίσουν οι bloggers να γράφουν γι ‘αυτό. Το επιχειρηματικό blogging είναι το νέο μάρκετινγκ. Αρχίστε να μοιράζεστε τη γνώση σας. Οι άνθρωποι εκτιμούν μια μικρή εκπαίδευση από τα εμπορικά σήματα.
www.i-mentor.gr
info@i-mentor.gr | | 2810363007

Σύμβουλοι Επιχειρήσεων