Scroll Top

Πότε το outsourcing είναι η έξυπνη λύση για την επιχείρησή σας.

Η εξωτερική ανάθεση αποτελεί μια ευκαιρία για να αναμορφώσετε την επιχείρησή σας ώστε να είναι πιο επιτυχημένη. Μπορεί να σας βοηθήσει να διευκολύνετε το φόρτο εργασίας σας και να μειώσετε το κόστος, τόσο σημαντικό για τη βραχυπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα της εταιρείας σας.
Αλλά για να λειτουργήσει αυτό, θα πρέπει να είστε έξυπνοι για τον τρόπο που αναθέτετε. Απλώς το να το κάνει κάποιος δεν εγγυάται αποτελέσματα. Πρέπει να είστε σίγουροι ότι η ανάθεση σε τρίτους δεν είναι κάτι που θα μπορούσατε να κάνετε καλύτερα ή πιο φτηνά μόνοι σας και πρέπει επίσης να είστε σίγουροι ότι εργάζεστε με αξιόπιστες επιχειρήσεις.
Για να σας δώσουμε μια καλύτερη ιδέα για το πώς θα πρέπει να πλησιάσετε την εξωτερική ανάθεση και πώς μπορεί να επηρεάσει την επιχείρησή σας, εξετάστε τα ακόλουθα σημεία σχετικά με την έξυπνη χρήση αυτής της πρακτικής.
 
Μπορεί να σας βοηθήσει να μεγαλώσετε
Μια σωστά σχεδιασμένη στρατηγική outsourcing μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει να αναπτύξετε την επιχείρησή σας. Ωστόσο, αυτό μπορεί να συμβεί μόνο εάν κάνετε έξυπνες επιλογές σχετικά με το τι αναθέτετε.
Για παράδειγμα, αναθέστε τα πράγματα που δεν μπορείτε να τα κάνετε μόνοι σας. Αυτό καταλήγει να είναι ένας μεγάλος λόγος για τον οποίο πολλές εταιρείες επιλέγουν να αναθέτουν σε τρίτους πράγματα όπως το μάρκετινγκ ή τις λειτουργίες του ανθρώπινου δυναμικού, όπως η διαχείριση των παροχών. Είναι δύσκολο να βρεθούν άνθρωποι που είναι σε θέση να κάνουν αυτά τα πράγματα σε υψηλό επίπεδο, οπότε είναι καλύτερο να βγούμε έξω και να συνεργαστούμε με έναν οργανισμό ειδικευμένο σε αυτούς τους τομείς και που έχει εμπειρία που παράγει αποτελέσματα.
Ρίξτε μια ματιά στην τρέχουσα δομή της επιχείρησής σας και εντοπίστε περιοχές όπου θα μπορούσατε να κάνετε καλύτερα. Στη συνέχεια, ρωτήστε τον εαυτό σας τι θα κοστίσει για να παραχθούν αυτές οι βελτιώσεις εσωτερικά. Αν αυτό είναι κάτι παραπάνω από αυτό που θα κοστίσει να συνεργαστείτε με έναν οργανισμό, τότε η εξωτερική ανάθεση θα είναι μια έξυπνη κίνηση που θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τις επιδόσεις της εταιρείας σας.
 
Άλλες μορφές εξωτερικής ανάθεσης
Ενώ έχουμε την τάση να σκεφτόμαστε την εξωτερική ανάθεση ως δουλειά σε άλλους ανθρώπους, υπάρχουν και άλλοι τρόποι για να αναθέσουν σε τρίτους. Για παράδειγμα, η αυτοματοποίηση είναι ουσιαστικά απλά outsourcing σε υπολογιστές ή μηχανήματα που μπορούν να κάνουν τη δουλειά φτηνά ή πιο αποτελεσματικά.
Και πάλι, το μάρκετινγκ είναι ένας καλός χώρος για να το κάνετε αυτό. Η δημιουργία εντύπων συλλήψεως οδηγών ή η αυτοματοποίηση των εκστρατειών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, συμβάλλουν στη βελτιστοποίηση της δραστηριότητας μάρκετινγκ και στην παραγωγή περισσότερων πελατών που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να μετατραπούν σε πωλήσεις.
Το να είσαι έξυπνος για την εξωτερική ανάθεση σημαίνει να χρησιμοποιείς τις σωστές λύσεις την κατάλληλη στιγμή. Και αν κατορθώσετε να το κάνετε αυτό, τότε είστε πολύ πιο πιθανό να αποκομίσετε τα οφέλη της εξωτερικής ανάθεσης.
 
Μπορεί να σας βοηθήσει να εξοικονομήσετε χρήματα
Η έξυπνη εξωτερική ανάθεση μπορεί να οδηγήσει σε τεράστια εξοικονόμηση κόστους, μειώνοντας τα γενικά έξοδα και συμβάλλοντας στην αύξηση της κερδοφορίας της εταιρείας σας. Αλλά για να φτάσετε σε αυτό το σημείο, θα πρέπει να περάσετε λίγο χρόνο εργασίας ακριβώς πώς το outsourcing πρόκειται να σας εξοικονομήσει χρήματα. Και γι ‘αυτό, θα πρέπει να εξοικειωθείτε με το πώς να κάνετε μια ακριβή ανάλυση κόστους-οφέλους.
Επικεντρωθείτε στην εξωτερική ανάθεση όπου υπάρχει μεγάλο κόστος υποδομής, καθώς σπάνια σας πληρώνει για να τις λάβετε μόνοι σας. Για παράδειγμα, η πληροφορική και η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο είναι κρίσιμες για την επιτυχία της επιχείρησής σας, αλλά είναι εξαιρετικά δαπανηρές για να διαχειριστείτε μόνοι σας. Η εξωτερική ανάθεση αυτού του έργου σε μια εξωτερική εταιρεία σας επιτρέπει να μοιράζεστε αυτά τα έξοδα υποδομής με άλλες επιχειρήσεις, μειώνοντας την επιβάρυνση για την επιχείρησή σας και αυξάνοντας την εξοικονόμηση κόστους.
 
Δεν είναι όλες οι υπηρεσίες είναι οι ίδιες
Ο τελικός λόγος για τον οποίο είναι τόσο σημαντικό να διοχετευτεί έξυπνα είναι ότι δεν είναι όλοι οι οργανισμοί οι ίδιοι. Λοιπόν, είναι το ίδιο με το ότι όλοι θα υποσχεθούν τα καλύτερα αποτελέσματα. Αλλά δεν είναι οι ίδιοι στο ότι δεν μπορούν όλοι να εκπληρώσουν αυτές τις υποσχέσεις με τον ίδιο τρόπο.
Ως αποτέλεσμα, πρέπει να αναπτύξετε μια καλή διαδικασία για την εύρεση και την επιλογή προμηθευτών τρίτου μέρους. Ξεκινήστε συγκεντρώνοντας μια αίτηση υποβολής προτάσεων (RFP) και στείλετε την σε επιχειρήσεις που σας ενδιαφέρουν. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ορίσει τι ελπίζετε να βγείτε από τη σχέση και να είστε σαφείς σχετικά με τους πόρους που είστε διατεθειμένοι να επενδύσετε. Στη συνέχεια, όταν παίρνετε απαντήσεις, φροντίστε να ψάξετε βαθιά στις προτάσεις για να προσδιορίσετε τις ρεαλιστικές πιθανότητες να επιτύχετε αυτό που σας υποσχέθηκε.
Αλλά το επόμενο βήμα είναι να κάνετε την εργασία σας στην επιχείρηση. Ζητήστε από κοντά να μάθετε αν κάποιος έχει συνεργαστεί μαζί τους πριν και ποια είναι η εμπειρία τους, αλλά και να περάσετε λίγο χρόνο διαβάζοντας μαρτυρίες και άλλες κριτικές ώστε να μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι εργάζεστε με κάποιον που είναι σε θέση να χρησιμοποιήσει τα χρήματά σας ώστε να παράγουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.
 
Κάντε Outsourcing ένα μέρος του σχεδίου
Αναπόφευκτα, θα αναθέσετε σε εξωτερικό συνεργάτη σε κάποια στιγμή κατά τη διάρκεια ζωής της επιχείρησής σας. Έτσι, το σημαντικό είναι να έχετε ένα σχέδιο γι ‘αυτό. Ξεκινήστε να σκέφτεστε τι θα αναθέσετε και πότε και πότε θα έρθει η ώρα να είστε έτοιμοι να εμπλακείτε με εξωτερικές συνεργασίας και να κάνετε την επιχείρησή σας πιο επιτυχημένη τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα.
 
 
Η iMentor Consulting και οι έμπειροι σύμβουλοί της αναλαμβάνουν τον στρατηγικό σχεδιασμό με στόχο την πραγματοποίηση των επιχειρηματικών σας προσδοκιών.
Σχεδιάστε το επιχειρηματικό σας μοντέλο με τη σωστή καθοδήγηση.

www.i-mentor.gr
info@i-mentor.gr | | 2810363007
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων

Μετάβαση στο περιεχόμενο